Property manager
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Otvorili sme pre Vás ďalšiu príležitosť pre stabilné zamestnanie v perspektívnej, etablovanej spoločnosti. Práve nastal čas posilniť náš skvelý tím na oddelení Facility v Košickej centrále. Ak ste sa v nasledujúcich riadkoch "našli", neváhajte zaslať Vaše CV.
Čo Vás na tejto pozícii čaká?
- Efektívne fungovanie ekonomického a technického manažmentu spravovaných budov/objektov v sieti PH SK
- Spolupráca s poverenými právnymi zástupcami majiteľov a správcov budov/objektov na príprave nájomných zmlúv a ich dodatkov
- Zabezpečenie komplexnej dokumentácie pri predaji majetku a presune hnuteľného majetku v zmysle uzatvorených zmluvných vzťahov do vnútra aj navonok
- Dohľad nad všetkými stranami zmluvných vzťahov, vrátane facility manažmentu
- Organizácia priestorového manažmentu spravovaných budov/objektov
- Evidencia zmlúv a plnenia z nich vyplývajúcich prostredníctvom SW vybavenia
- Finančná evidencia nákladov budov/objektov – ich kompletné rozpočtovanie a sledovanie
- Zastupovanie správcu budov/objektov pri rokovaniach s orgánmi štátnej správy miestnej štátnej správy a samosprávy
- Spolupráca s poverenými právnymi zástupcami majiteľa a správcu majetku na príprave nájomných zmlúv a ich dodatkov
- Riešenie vzniknutých poistných udalostí
- Reporting správy budov/objektov nadriadenému v rozsahu danom uzatvorenými zmluvnými podmienkami
Čo od Vás očakávame?
- Min. 3-5 rokov praxe v Property manažmente
- Min. stredoškolské/vysokoškolské vzdelanie I. stupňa technického, alebo ekonomického zamerania
- Vodičský preukaz sk. B, aktívny vodič, ochota cestovať
- Dynamická osobnosť, proklientský prístup, profesionálne vystupovanie, efektívne komunikačné a vyjednávacie schopnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Technický alebo ekonomický odbor
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Organizačné schopnosti a schopnosť plánovať
- Prezentačné schopnosti
- príjemný hlas a vystupovanie
- schopnosť pochopiť a promptne riešiť požiadavky klienta
- ochota cestovať
Poznámka pre kandidáta
Ak Vás pozícia zaujala, prosím pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku. Vyhovujúcich kandidátov budeme telefonicky kontaktovať.
Čo ponúkame
Svoju identitu nespájame len s prácou, ponúkame možnosť pracovať v tíme, s ktorým sa budete mať o čom baviť a zároveň možnosť rozvíjať svoju kariéru v zázemí silnej súkromnej spoločnosti, ktorá je súčasťou medzinárodnej siete zdravotníckych zariadení v strednej Európe.
Okrem toho sa môžete tešiť na:
- odborný a osobnostný rast
- stabilné zamestnanie
- príjemné pracovné prostredie
- školenia a vzdelávanie
- zamestnanecké aktivity
- ďalšie benefity zamerané na zdravie, voľný čas, rodinu a kultúru
Mám záujem o pracovnú ponuku
Ak máte záujem o informácie ohľadom ponuky služieb alebo ste nenašli čo ste hľadali, kontaktujte nás prostredníctvom infolinky alebo kontaktného formulára.
Kontaktný formulár neslúži na účel objednania sa na vyšetrenie.
Aktuality
-
Dňa 4. mája sme si v nemocnici zorganizovali brigádu s názvom „Pekná nemocnica“, ktorej cieľom bolo skrášliť a upratať okolie nemocnice.
-
Budúce mamičky sa stretli v rožňavskej nemocnici
Na gynekologicko-pôrodníckom oddelení rožňavskej nemocnice sme si pripravili pre budúce mamičky akciu Môj pôrod v rožňavskej nemocnici. -
Na Domaši sa konal druhý ročník Zemplínskeho dňa gynekológov
Posledný aprílový deň sa v rekreačnom prostredí Domaša konal druhý ročník Zemplínskeho dňa gynekológov. Zúčastnili sa ho okrem zemplínskych gynekológov z nemocníc a ambulantného sektora aj gynekológovia z celého Slovenska. Hlavným cieľom konferencie bolo stretnúť sa, vypočuť si odborné prednášky a rozvíjať vzájomnú spoluprácu. Konferencia sa konala pod záštitou Nemocnice Penta Hospitals Vranov nad Topľou.