Prejsť na obsah

Vďaka novej recepcii získajú pacienti informačný servis ako v hoteli

Nemocnica Svet zdravia Žiar nad Hronom dnes predstavila nový koncept recepcie, ktorá má slúžiť pacientom a návštevníkom nemocnice ako miesto prvého kontaktu. Rozsahom poskytovaných informačných služieb pripomína hotelovú recepciu. Jej zamestnanci sú pripravení v pracovných dňoch (od 6.00 do 18.00 hod.) poskytovať informácie o prevádzke nemocnice, rozsahu zdravotnej starostlivosti jednotlivých oddelení a ambulancií, nadštandardných službách…

10.03.2016

Nemocnica Svet zdravia Žiar nad Hronom dnes predstavila nový koncept recepcie, ktorá má slúžiť pacientom a návštevníkom nemocnice ako miesto prvého kontaktu. Rozsahom poskytovaných informačných služieb pripomína hotelovú recepciu. Jej zamestnanci sú pripravení v pracovných dňoch (od 6.00 do 18.00 hod.) poskytovať informácie o prevádzke nemocnice, rozsahu zdravotnej starostlivosti jednotlivých oddelení a ambulancií, nadštandardných službách alebo o dopravnej zdravotnej službe. Takisto pomôžu pri orientácii v nemocnici či pri riešení krízových situácií. Na recepcii bude súčasne možné realizovať všetky platby za nadštandardné výkony a iné služby. Projekt novej recepcie si vyžiadal celkovú investíciu v hodnote 15 tisíc eur.

2016-03-10-SZ-ZH-Nova recepcia v nemocnici (12 of 13).jpg

„Do nemocnice často prichádzajú pacienti s obavami o svoje zdravie a život. Zriadenie recepcie vnímame ako ďalší ústretový krok k pacientovi, ktorému poskytneme asistenciu, nasmerujeme ho v neznámom prostredí a dáme mu pocit, že sa o neho niekto postará od vstupu do nemocničných dverí. Teší ma, že sa nám v rámci tejto prestavby podarilo zriadiť v priestoroch polikliniky aj malý detský kútik pre najmenších pacientov,“ zdôraznila Eva Páleníková, riaditeľka nemocnice Svet zdravia Žiar nad Hronom.

2016-03-10-SZ-ZH-Novy detsky kutik s primatorom a riaditelkou.jpg

Rozsah služieb poskytovaných novou recepciou:

  • Poskytnutie všeobecných informácií o nemocnici, oddeleniach a o ambulanciách;
  • Poskytovanie informácií o nadštandardných službách, cenách;
  • Platby za výkony a za nadštandardné služby;
  • Prvotná evidencia sťažností a podnetov;
  • Riešenie núdzových a krízových situácií v nemocnici (úraz, požiar, krádež, havária);
  • Informácie o dopravnej zdravotnej službe Svet zdravia;
  • Prezentácia a ponuka zdravotného poistenia v zdravotnej poisťovni Dôvera;
  • Straty a nálezy;
  • Flexibilná pomoc pri riešení ostatných podnetov pacientov a návštevníkov;
  • V budúcnosti aj objednanie/preobjednanie pacienta na vyšetrenie/ošetrenie.

Telefonický kontakt: +421 45 67 09 122

E-mailový kontakt: recepcia.zh@pentahospitals.sk

Koncept nových recepcií hotelového štandardu zaviedol Svet zdravia minulý rok v nemocniciach v Trebišove a v Spišskej Novej Vsi. Prvé mesiace ukázali, že pacienti túto službu veľmi privítali a že tento typ recepcie by mal byť prirodzenou súčasťou každej nemocnice.

2016-03-10-SZ-ZH-Novy vstup do polikliniky.jpg

Ďalšie príspevky, ktoré by vás mohli zaujímať

  • 24.09.2024 | Aktuality

    Deň vďačnosti Ochrancom Zdravia Pacientov v Galante

    V sobotu 21. septembra bol Svetový deň vďačnosti a naša nemocnica ho už tradične venuje všetkým ochrancom zdravia pacientov. Medzi nich patria ostatní zdravotnícki pracovníci, technicko-hospodársky úsek a zamestnanci na robotníckych pozíciách.
  • 02.06.2021 | Aktuality

    Podpora od združenia Sport Club Fish

    Pediatrické oddelenie v rimavskosobotskej nemocnici Svet zdravia, a.s., dnes na Medzinárodný deň detí opäť navštívilo združenie Sport Club Fish, ktoré detičky podporilo množstvom užitočných vecných darov. V mene celého vedenia nemocnice a zamestnancov pediatrického oddelenia vyjadrujeme úprimné poďakovanie za toto milé gesto a podporu, ktorú nám takýmto spôsobom prejavili. ĎAKUJEME!

Buďme spolu v kontakte

Zadajte Váš email a odoberajte naše novinky a tipy.
Posielame max. 1x za mesiac.

Súhlas(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.