Prejsť na obsah

Majte svoje zdravie pod kontrolou

Už ste počuli o novej Klientskej zóne, ktorú sme spustili pre vás, našich klientov ProCare? Klientska zóna ProCare umožňuje online rezervácie termínov u lekára, registráciu do čakárne, kontroly úhrad za zdravotné úkony a mnoho ďalšieho. Poďme si ju spoločne predstaviť. Zdravie pod kontrolou Všetko potrebné o zdraví na jednom mieste. Aj tak by sa dala…

20.05.2022

Už ste počuli o novej Klientskej zóne, ktorú sme spustili pre vás, našich klientov ProCare? Klientska zóna ProCare umožňuje online rezervácie termínov u lekára, registráciu do čakárne, kontroly úhrad za zdravotné úkony a mnoho ďalšieho. Poďme si ju spoločne predstaviť.

Zdravie pod kontrolou

Všetko potrebné o zdraví na jednom mieste. Aj tak by sa dala opísať nová Klientska zóna pre klientov ProCare, ktorú je už dostupná na webe kz.procare.sk.

Odteraz si môžete pohodlne a kedykoľvek online rezervovať termín u lekára, zaregistrovať svoj príchod do polikliniky, uhrádzať platby, chatovať s agentom call centra a ešte omnoho viac.

Aby ste si sami mohli vyskúšať výhody novej Klientskej zóny, je potrebné sa zaregistrovať a prepojiť si účet s kontom ProCare.

3 rýchle kroky k registrácii

Ako si vytvoríte účet v novej Klientskej zóne? Registrácia je veľmi jednoduchá, stačia na to tri rýchle kroky.

  1. Zadajte svoj e-mail a vytvorte si heslo
  2. Jedným klikom overte platnosť e-mailu, ktorý od nás dostanete
  3. Následne si účet aktivujte prepojením s kontom ProCare

Registracia do novej Klientskej zony

Detailný postup registrácie nájdete aj v nasledujúcom videu tu.

REGISTRUJTE SA

Benefity, ktoré vám šetria čas

Nechce sa vám alebo nemáte možnosť volať k lekárovi, aby ste si mohli zarezervovať termín? Alebo vás už nebaví vyklopkávať pred ambulanciou, že už ste v čakárni? Potrebujete pomôcť, poradiť, ale agenti call centra sú aktuálne zaneprázdnení? Určite ste sa s takýmito situáciami už stretli neraz. Klientska zóna to však mení! Ponúka vám ponúka užitočné funkcie, ktoré vám ušetria čas, starosti a možno občas aj nervy. 🙂

Čo všetko teda môžete v Klientskej zóne využiť?

Rezervácia termínu u lekára

Vyšetrenia u vybraných lekárov si teraz môžete rezervovať priamo zo svojho počítača či telefónu. Oproti starej Klientskej zóne sme významne navýšili počty dostupných termínov. Váš naplánovaný termín si tiež môžete v prípade potreby vďaka pár jednoduchým klikom sami zmeniť či zrušiť.

Rezervovat si termin u lekara mozete aj online

Ste už v Klientskej zóne, ale nie ste si istý, ako si rezervovať termín u lekára online? Pozrite si jednoduchý návod vo videu tu.

Online chat s agentom call centra

Preferujete skôr písomnú než telefonickú komunikáciu? Do novej Klientskej zóny sme vám pridali možnosť kontaktovať call centrum prostredníctvom chatu. Naši agenti vám budú k dispozícii online počas jeho prevádzkovej doby alebo nám kedykoľvek, keď nie sme online, môžete zanechať odkaz a my vás budeme spätne kontaktovať.

Chatujte s agentom callcentra

Registrácia príchodu do čakárne

Svoj príchod do polikliniky už nemusíte nahlasovať v klientskom centre, na recepcii či v registračnom kiosku. Po novom to môžete urobiť pohodlne online zo svojho mobilu. Váš lekár tak okamžite dostane informáciu, že ste na mieste. Lepšie ako vyklopkávanie a vyčkávanie, čo poviete?

Zaregistrovat svoj prichod do cakarne

Úhrady za služby

V novej Klientskej zóne sme pre vás vynovili platobnú bránu a úhrady tak odteraz budú opäť o niečo pohodlnejšie! K automatickým platbám ComfortPay pribudla možnosť platby kartou, možnosť platby za zdravotné výkony a služby prostredníctvom Apple Pay, Google Pay či prostredníctvom QR kódu. Vitajte v 21. storočí!

Realizovat platby za svoje sluzby

Kompletná evidencie klienta na jednom mieste

Vďaka novej Klientskej zóne máte k dispozícii dokonalý prehľad o všetkých vašich absolvovaných a plánovaných vyšetreniach, vrátane elektronických záznamov lekárskych správ. V novej Klientskej zóne nájdete na jednom mieste aj zoznam vašich lekárov prvého kontaktu či pravidelne navštevovaných špecialistov.

Samozrejmosťou Klientskej zóny je prehľad o vašom programe klientskych služieb, jeho platnosti a benefitoch, ktoré vďaka programu môžete využívať alebo si ich aj priamo aktivovať. Nájdete tu aj evidenciu uhradených a neuhradených platieb.

Prezrieť si tiež môžete zoznam historicky predpísaných liekov, ku ktorým sú pre vaše pohodlie priložené aj elektronické verzie príbalových letákov.

Všeobecné informácie sú povinnosťou

V Klientskej zóne nájdete aj podrobné informácie o jednotlivých poliklinikách siete ProCare, vrátane zoznamu všetkých špecializácií a lekárov, ktorí v našich zdravotníckych zariadeniach pôsobia. K dispozícii sú vám aj vylepšené možnosti filtrovania a vyhľadávania, a tiež rôzne praktické informácie o vybavení polikliník.

Súčasťou Klientskej zóny je centrum pomoci, kde nájdete návody a odpovede na často kladené otázky, rovnako tu môžete zanechať svoj odkaz či pripomienku, prípadne nahlásiť technický problém. Klientska zóna vás vždy upozorní na blížiace sa termíny vyšetrení a dôležité oznamy. Notifikácie sa pri rýchlom a uponáhľanom živote vždy zídu. Lepšie pípnutie v mobile, ako zmeškanie a ďalšie čakanie na termín.

Doprajte si najlepšiu starostlivosť v poliklinikách procare

Jedinečný systém komplexnej starostlivosti pre vás, vašu rodinu a vaše zdravie. Množstvo nadštandardných služieb a doplnkov, vďaka ktorým máte pod palcom nielen svoj čas, ale aj zdravie. Spolu s novou Klientskou zónou budete a budeme mať vaše zdravie pod kontrolou.

Využite napríklad jeden z balíkov ProCare Smart alebo ProCare Family Exclusive a my sa už o vaše zdravie postaráme.

Balík Smart

Balík Family Exclusive

Ďalšie príspevky, ktoré by vás mohli zaujímať

  • 31.10.2022 | Aktuality

    Mesiac úcty k starším v nemocniciach Svet zdravia Svidník a Stropkov

    Pacientov a pacientky v seniorskom veku v nemocniciach Svet zdravia Svidník a Stropkov prišli pozdraviť a obdarovať dobrovoľníci zo základných škôl. Krásne ručne robené pozdravy priniesli žiaci zo ZŠ Ul. 8. mája vo Svidníku. Milé darčekové balíčky rozdávali šikovné žiačky zo ZŠ Karpatská vo Svidníku. Stropkovských pacientov navštívili žiaci 9. ročníka z CZŠ sv. Petra…
  • 29.12.2016 | Aktuality

    Otvorenie novej algeziologickej ambulancie v Trebišove

    Od 01.01.2017 otvára Nemocnica s poliklinikou Trebišov a. s. novú algeziologickú ambulanciu, v ktorej bude zabezpečovať moderné a komplexné vyšetrenie, diagnostiku a liečbu pacientov trpiacich akútnou, chronickou alebo onkologickou bolesťou. Algeziologická ambulancia bude poskytovať svojim pacientom vysoko kvalitnú zdravotnú starostlivosť v oblasti liečby bolesti s jedinečným zameraním na intervenčnú liečbu, ktorej hlavným cieľom je dosiahnutie…
  • 19.11.2019 | Aktuality

    Stretnutie bývalých zamestnancov nemocnice v Žiari nad Hronom

    Vedenie nemocnice Svet zdravia Žiar nad Hronom v predvianočnom období opäť zorganizovalo spoločné stretnutie s bývalými zamestnancami. Toto milé stretnutie sa nieslo v duchu poďakovania a úcty.   Po privítaní a úvodnom slove sa prítomným dôchodcom prihovoril riaditeľ nemocnice Ing. Ivan Mokrý. V rámci príhovoru ich oboznámil s novými aktivitami v poskytovaním zdravotnej starostlivosti a…

Buďme spolu v kontakte

Zadajte Váš email a odoberajte naše novinky a tipy.
Posielame max. 1x za mesiac.

Súhlas(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.