Prejsť na obsah

Vďaka novej recepcii získajú pacienti informačný servis ako v hoteli

Nemocnica Svet zdravia Spišská Nová Ves dnes predstavila nový koncept recepcie, ktorá má slúžiť pacientom a návštevníkom nemocnice ako miesto prvého kontaktu. Rozsahom poskytovaných informačných služieb pripomína hotelovú recepciu. Jej zamestnanci sú pripravení v pracovných dňoch (od 7.30 do 16.00 hod.) poskytovať informácie o prevádzke nemocnice, rozsahu zdravotnej starostlivosti jednotlivých oddelení a ambulancií, nadštandardných službách…

28.09.2015

Nemocnica Svet zdravia Spišská Nová Ves dnes predstavila nový koncept recepcie, ktorá má slúžiť pacientom a návštevníkom nemocnice ako miesto prvého kontaktu. Rozsahom poskytovaných informačných služieb pripomína hotelovú recepciu. Jej zamestnanci sú pripravení v pracovných dňoch (od 7.30 do 16.00 hod.) poskytovať informácie o prevádzke nemocnice, rozsahu zdravotnej starostlivosti jednotlivých oddelení a ambulancií, nadštandardných službách alebo o dopravnej zdravotnej službe. Takisto pomôžu pri orientácii v nemocnici či pri riešení krízových situácií. Na recepcii bude súčasne možné realizovať všetky platby za nadštandardné výkony a iné služby. V krátkom čase sa pacienti budú môcť na recepcii objednávať aj na konkrétne vyšetrenia a na vybrané zdravotné výkony.

Spisska_recepcia_detske_14.jpg

„Hlavným cieľom tohto projektu bolo zlepšiť prístup k pacientom zo strany nemocnice. Vďaka novej recepcii naši pacienti už nebudú musieť v nemocnici blúdiť, pátrať po informáciách a chodiť od dverí k dverám,“ zdôraznil MUDr. Anton Hanušín, riaditeľ nemocnice Svet zdravia Spišská Nová Ves.

Spisska_recepcia_detske_3.jpg

Nová recepcia bude poskytovať aj informácie o službách zdravotnej poisťovne Dôvera, ktorá celý projekt finančne podporila.

„Aj keď zdravotná starostlivosť v našich nemocniciach je na vysokej úrovni, dobrý dojem často kazí neútulné prostredie a zastarané vybavenie. Renovácia nemocničných priestorov je jedným z našich dlhodobých projektov. Verím, že nové recepcie prinesú do nemocnice nový štandard a pacienti ich ocenia,“ vysvetlil Martin Kultan, generálny riaditeľ zdravotnej poisťovne Dôvera.

Spisska_recepcia_detske_1.jpg

Rozsah služieb poskytovaných novou recepciou:

  • Poskytnutie všeobecných informácií o nemocnici, oddeleniach a o ambulanciách;
  • Poskytovanie informácií o nadštandardných službách, cenách, liečebnom režime, strave a o diétach;
  • Platby za výkony a za nadštandardné služby;
  • Prvotná evidencia sťažností a podnetov;
  • Manažovanie prednostného riešenia akútnych stavov (neodkladná starostlivosť);
  • Riešenie núdzových a krízových situácií v nemocnici (úraz, požiar, krádež, havária);
  • Informácie o dopravnej zdravotnej službe Svet zdravia;
  • Prezentácia a ponuka zdravotného poistenia v zdravotnej poisťovni Dôvera;
  • Straty a nálezy;
  • Flexibilná pomoc pri riešení ostatných podnetov pacientov a návštevníkov;
  • V budúcnosti aj objednanie/preobjednanie pacienta na vyšetrenie/ošetrenie.

Telefonický kontakt: +421 53 419 91 13
E-mailový kontakt: recepcia.snv@pentahospitals.sk

Ďalšie príspevky, ktoré by vás mohli zaujímať

  • 29.06.2017 | Blog

    Zápal vonkajšieho ucha

    Blížiace sa leto, ktoré obvykle trávime na jazerách či kúpaliskách nám okrem príjemného dňa stráveného pri vode môže privodiť aj zápal vonkajšieho ucha. Tento zápal sa často nazýva aj „plavecké ucho“. Ide o ochorenie vonkajšieho zvukovodu, ušnice alebo oboch a môže sa vyskytnúť v každom veku. Infekcia často označovaná ako „plavecké ucho“ Zápal vonkajšieho ucha…

Buďme spolu v kontakte

Zadajte Váš email a odoberajte naše novinky a tipy.
Posielame max. 1x za mesiac.

Súhlas(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.