Nemocnica Svet zdravia Humenné dnes predstavila nový koncept recepcie, ktorá má slúžiť pacientom a návštevníkom nemocnice ako miesto prvého kontaktu. Rozsahom poskytovaných informačných služieb pripomína hotelovú recepciu. Jej zamestnanci sú pripravení v pracovných dňoch (od 7.00 do 15.30 hod.) poskytovať informácie o prevádzke nemocnice, rozsahu zdravotnej starostlivosti jednotlivých oddelení a ambulancií, nadštandardných službách alebo o dopravnej zdravotnej službe. Takisto pomôžu pri orientácii v nemocnici či pri riešení krízových situácií. Na recepcii bude súčasne možné realizovať všetky platby za nadštandardné výkony a iné služby. Projekt novej recepcie si vyžiadal celkovú investíciu v hodnote takmer 15 tisíc eur.
„Do nemocnice často prichádzajú pacienti s obavami o svoje zdravie a život. Zriadenie recepcie vnímame ako ďalší ústretový krok k pacientovi, ktorému poskytneme asistenciu, nasmerujeme ho v neznámom prostredí a dáme mu pocit, že sa o neho niekto postará od vstupu do nemocničných dverí,“ zdôraznil Marián Béreš , riaditeľ nemocnice Svet zdravia Humenné.
Nová recepcia sa nachádza vo vestibule nedávno zrekonštruovaného internistického pavilónu (pôvodný pavilón LDCH), v ktorom je najvyšší počet nemocničných lôžok a rovnako aj pacientov. V rámci svojich služieb bude poskytovať aj informácie o službách zdravotnej poisťovne Dôvera, ktorá celý projekt finančne podporila.
„Aj keď zdravotná starostlivosť v našich nemocniciach je na vysokej úrovni, dobrý dojem často kazí neútulné prostredie a zastarané vybavenie. Renovácia nemocničných priestorov je jedným z našich dlhodobých projektov. Verím, že nové recepcie prinesú do nemocnice nový štandard a pacienti ich ocenia,“ vysvetlil Martin Kultan , generálny riaditeľ zdravotnej poisťovne Dôvera.
Rozsah služieb poskytovaných novou recepciou:
- Poskytnutie všeobecných informácií o nemocnici, oddeleniach a o ambulanciách;
- Poskytovanie informácií o nadštandardných službách, cenách, liečebnom režime, strave a o diétach;
- Platby za výkony a za nadštandardné služby;
- Prvotná evidencia sťažností a podnetov;
- Manažovanie prednostného riešenia akútnych stavov (neodkladná starostlivosť);
- Riešenie núdzových a krízových situácií v nemocnici (úraz, požiar, krádež, havária);
- Informácie o dopravnej zdravotnej službe Svet zdravia;
- Prezentácia a ponuka zdravotného poistenia v zdravotnej poisťovni Dôvera;
- Straty a nálezy;
- Flexibilná pomoc pri riešení ostatných podnetov pacientov a návštevníkov;
- V budúcnosti aj objednanie/preobjednanie pacienta na vyšetrenie/ošetrenie.
Telefonický kontakt: +421 57 38 12 888
E-mailový kontakt: recepcia.he@pentahospitals.sk
Koncept nových recepcií hotelového štandardu doteraz zaviedol Svet zdravia v spolupráci so zdravotnou poisťovňou Dôvera v nemocniciach v Trebišove, Spišskej Novej Vsi a v Žiari nad Hronom. Okrem humenskej nemocnice sa nové recepcie vybudovali tento rok i v Galante, Vranove nad Topľou a v Rožňave. Prvé mesiace ukázali, že pacienti túto službu veľmi privítali a že tento typ recepcie by mal byť prirodzenou súčasťou každej nemocnice.