Prejsť na obsah

Vďaka novej recepcii získajú pacienti v Humennom informačný servis ako v hoteli

Nemocnica Svet zdravia Humenné dnes predstavila nový koncept recepcie, ktorá má slúžiť pacientom a návštevníkom nemocnice ako miesto prvého kontaktu. Rozsahom poskytovaných informačných služieb pripomína hotelovú recepciu. Jej zamestnanci sú pripravení v pracovných dňoch (od 7.00 do 15.30 hod.) poskytovať informácie o prevádzke nemocnice, rozsahu zdravotnej starostlivosti jednotlivých oddelení a ambulancií, nadštandardných službách alebo o…

27.09.2016

Nemocnica Svet zdravia Humenné dnes predstavila nový koncept recepcie, ktorá má slúžiť pacientom a návštevníkom nemocnice ako miesto prvého kontaktu. Rozsahom poskytovaných informačných služieb pripomína hotelovú recepciu. Jej zamestnanci sú pripravení v pracovných dňoch (od 7.00 do 15.30 hod.) poskytovať informácie o prevádzke nemocnice, rozsahu zdravotnej starostlivosti jednotlivých oddelení a ambulancií, nadštandardných službách alebo o dopravnej zdravotnej službe. Takisto pomôžu pri orientácii v nemocnici či pri riešení krízových situácií. Na recepcii bude súčasne možné realizovať všetky platby za nadštandardné výkony a iné služby. Projekt novej recepcie si vyžiadal celkovú investíciu v hodnote takmer 15 tisíc eur.

„Do nemocnice často prichádzajú pacienti s obavami o svoje zdravie a život. Zriadenie recepcie vnímame ako ďalší ústretový krok k pacientovi, ktorému poskytneme asistenciu, nasmerujeme ho v neznámom prostredí a dáme mu pocit, že sa o neho niekto postará od vstupu do nemocničných dverí,“ zdôraznil Marián Béreš , riaditeľ nemocnice Svet zdravia Humenné.

Nová recepcia sa nachádza vo vestibule nedávno zrekonštruovaného internistického pavilónu (pôvodný pavilón LDCH), v ktorom je najvyšší počet nemocničných lôžok a rovnako aj pacientov. V rámci svojich služieb bude poskytovať aj informácie o službách zdravotnej poisťovne Dôvera, ktorá celý projekt finančne podporila.

2016-09-27-SZ-HE-Nova recepcia (6 of 7).jpg

„Aj keď zdravotná starostlivosť v našich nemocniciach je na vysokej úrovni, dobrý dojem často kazí neútulné prostredie a zastarané vybavenie. Renovácia nemocničných priestorov je jedným z našich dlhodobých projektov. Verím, že nové recepcie prinesú do nemocnice nový štandard a pacienti ich ocenia,“ vysvetlil Martin Kultan , generálny riaditeľ zdravotnej poisťovne Dôvera.

Rozsah služieb poskytovaných novou recepciou:

  • Poskytnutie všeobecných informácií o nemocnici, oddeleniach a o ambulanciách;
  • Poskytovanie informácií o nadštandardných službách, cenách, liečebnom režime, strave a o diétach;
  • Platby za výkony a za nadštandardné služby;
  • Prvotná evidencia sťažností a podnetov;
  • Manažovanie prednostného riešenia akútnych stavov (neodkladná starostlivosť);
  • Riešenie núdzových a krízových situácií v nemocnici (úraz, požiar, krádež, havária);
  • Informácie o dopravnej zdravotnej službe Svet zdravia;
  • Prezentácia a ponuka zdravotného poistenia v zdravotnej poisťovni Dôvera;
  • Straty a nálezy;
  • Flexibilná pomoc pri riešení ostatných podnetov pacientov a návštevníkov;
  • V budúcnosti aj objednanie/preobjednanie pacienta na vyšetrenie/ošetrenie.

Telefonický kontakt: +421 57 38 12 888
E-mailový kontakt: recepcia.he@pentahospitals.sk

2016-09-27-SZ-HE-Nova recepcia (2 of 7).jpg

Koncept nových recepcií hotelového štandardu doteraz zaviedol Svet zdravia v spolupráci so zdravotnou poisťovňou Dôvera v nemocniciach v Trebišove, Spišskej Novej Vsi a v Žiari nad Hronom. Okrem humenskej nemocnice sa nové recepcie vybudovali tento rok i v Galante, Vranove nad Topľou a v Rožňave. Prvé mesiace ukázali, že pacienti túto službu veľmi privítali a že tento typ recepcie by mal byť prirodzenou súčasťou každej nemocnice.

Ďalšie príspevky, ktoré by vás mohli zaujímať

  • 25.06.2017 | Blog

    Stačí preventívna prehliadka raz za dva roky?

    Ochorenia ako cukrovka môžu prísť zo dňa na deň. Iné vieme diagnostikovať ešte v skoršom štádiu aj vďaka preventívnej starostlivosti. Práve civilizačné ochorenia ako metabolické či srdcovo-cievne nás často krát ohrozujú viac ako onkologické ochorenia. Zákonná preventívna prehliadka nemôže byť častejšie ako raz za dva roky, je limitovaná dátumom skončenia dvoch rokov. Obdobie dvoch rokov…
  • 10.11.2020 | Prevencia

    Aké sú príznaky rakoviny prostaty?

    Príčina vzniku rakoviny prostaty nie je presne známa. Avšak niektoré rizikové faktory môžu hrať úlohu pri jej vzniku. Aké sú rizikové faktory a príznaky rakoviny prostaty? Dozviete sa v rade urológa MUDr. Štefana Szeiffa. Rizikové faktory rakoviny prostaty Medzi rizikové faktory rakoviny prostaty patrí: vek, strava, rodinná anamnéza a zemepisné riziko. Včasné príznaky rakoviny prostaty…
  • 19.10.2020 | Aktuality

    Svetový deň výživy

    Svetová organizácia pre výživu a poľnohospodárstvo FAO každoročne oslavuje Svetový deň výživy (Svetový deň potravy) s cieľom pripomenúť si význam potravy pre človeka.   Oddelenie liečebnej výživy a stravovania prichystalo pri príležitosti tohto dňa, ktorý pripadá na 16.október, pre zamestnancov Vranovskej nemocnice prekvapenie. Okrem krásnej dekorácie v podobe naaranžovaného ovocia a zeleniny nám dôležitosť zdravej výživy pripomenuli…

Buďme spolu v kontakte

Zadajte Váš email a odoberajte naše novinky a tipy.
Posielame max. 1x za mesiac.

Súhlas(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.