Prejsť na obsah

Každá služba má svoju hodnotu

Pán Beblavý, v blogu z piatka 7. apríla 2017, svojím návodom ako využívať nadštandardné služby a pritom za ne neplatiť nijakým spôsobom neprispieva k zlepšovaniu kvality zdravotníctva na Slovensku. Dovoľte mi jedno prirovnanie. Ak si objednáte čerstvé pečivo v pekárni, budete ho mať každé ráno čerstvé a pripravené. Po čase však začnete očakávať, že by…

07.04.2017

Pán Beblavý, v blogu z piatka 7. apríla 2017, svojím návodom ako využívať nadštandardné služby a pritom za ne neplatiť nijakým spôsobom neprispieva k zlepšovaniu kvality zdravotníctva na Slovensku.

Dovoľte mi jedno prirovnanie. Ak si objednáte čerstvé pečivo v pekárni, budete ho mať každé ráno čerstvé a pripravené. Po čase však začnete očakávať, že by pekáreň mala priniesť čerstvé rožky až k vám domov, pričom si za službu navyše nechcete zaplatiť, lebo veď rožky ste už raz zaplatili. To predsa nemá žiadnu logiku.

Ako je to teda v ProCare?

ProCare dnes prevádzkuje na Slovensku dvanásť zdravotníckych zariadení. Niektoré z nich sú napojené na systém osobnej starostlivosti, no vo väčšine z nich fungujeme na princípe čakární pred ambulanciou. Tam môže pacient kedykoľvek prísť a bude vybavený počas ordinačných hodín.

V roku 2016 sme v našich zariadeniach zrealizovali takmer 2,5 milióna vyšetrení, pôsobíme na trhu už 10 rokov a máme tisíce klientov. Sme preto presvedčení, že takáto starostlivosť o pacientov má na trhu svoje miesto a aj z toho dôvodu nás vyhľadávajú. Nemáme problém úplne jasne a transparentne komunikovať našu poplatkovú politiku.

Je úplne legitímne, ak bude pacientom poskytovaná služba, o ktorú sami javia záujem a chcú si ju dobrovoľne hradiť. O službu osobnej starostlivosti je preto u nás v ProCare obrovský záujem.

O klientov, využívajúcich nadštandardnú starostlivosť sa každý deň stará viac ako 100 zamestnancov ProCare.

Tí servisujú služby ako:

• Manažment času pacienta
• Služba ProCare lekár 24, kde môže pacient konzultovať svoj zdravotný stav 24 hodín denne, 7 dní v týždni
• Call centrum, ktoré je pacientom k dispozícii 7 dní v týždni v čase od 7.00 – 20.00 a počas víkendu od 8.00 – 20.00 hod. na linke 0907 888 999
• Služby recepcie a klientska karta, ktorá umožní pacientom rýchlejšie vybavenie pri vstupe do všetkých zariadení ProCare, ktoré sú napojené na systém poskytovania osobnej starostlivosti
• Mobilná aplikácia a klientska zóna na www.procare.sk, vďaka ktorej má pacient vždy pod palcom termíny svojich vyšetrení, ich výsledky, recepty, ako aj ďalšie užitočné informácie
• SMS notifikácia pred každým vyšetrením

Za všetky výkony, ktoré sú hradené z verejného zdravotného poistenia pacient v poliklinikách v sieti ProCare neplatí.

Nesmieme teda miešať služby zdravotnej a osobnej starostlivosti. Spoločnosť ProCare je poskytovateľ osobnej starostlivosti, pričom nemá podpísané žiadne zmluvy so zdravotnými poisťovňami. Tie majú podpísané poskytovatelia zdravotnej starostlivosti, teda jednotlivé polikliniky a zariadenia našej siete.

Som rád, že v sieti ProCare môžeme poskytovať takú zdravotnú starostlivosť, aká by mala byť všade na Slovensku. Naším cieľom je neustále prinášať pacientom na Slovensku kvalitnejšie služby a inovácie.

Marek Duban,

generálny riaditeľ siete polikliník ProCare

Ďalšie príspevky, ktoré by vás mohli zaujímať

  • 07.11.2018 | Blog

    Čo spôsobuje angína v našom hrdle?

    Angína je súhrnné pomenovanie zápalového ochorenia v oblasti hrdla a krčných mandlí. Je vyvolávaná najmä vírusmi, až na druhom mieste sú baktérie a zriedka plesne. Jedným z prvých príznakov angíny je zvyčajne bolesť hrdla Baktérie a vírusy, ktoré osídľujú ľudské telo, nemajú radi zimu, naopak, teplo im vyhovuje. Jemné poškodenie slizníc pri „teplotnom šoku“ či…
  • 30.01.2019 | Aktuality

    Rimavskosobotskú nemocnicu ocenili za vybudovanie urgentného príjmu

    Rimavskosobotská nemocnica sa stala najlepšou spomedzi nemocníc siete Svet zdravia za rok 2018. Spoločnosť ju koncom minulého roka ocenila počas svojho podujatia Liga výnimočných, ktoré sa vlani konalo už štvrtýkrát. Titul najlepšia nemocnica personál získal najmä za náročnú prácu počas budovania urgentného príjmu.   „Aj v neľahkých podmienkach, v akých sme minulý rok pracovali, sa naši zamestnanci…
  • 25.08.2015 | Blog

    Točí sa vám hlava?

    Udržiavanie rovnováhy je dynamický dej. V prípade poruchy je sprievodným znakom subjektívny pocit závratu – vertigo. Vertigo má charakter ilúzie pohybu. Spája sa s pocitom straty rovnováhy, resp. stratou samotnou. Môže mať rotačný alebo polohový charakter. Diagnostika sa opiera o dôkladnú anamnézu a neurootologické vyšetrenie. Ak sú príčiny ochorenia známe, je nádej na úspešnú liečbu…

Buďme spolu v kontakte

Zadajte Váš email a odoberajte naše novinky a tipy.
Posielame max. 1x za mesiac.

Súhlas(Potrebné)
Toto pole slúži na overenie a malo by zostať nezmenené.