Prejsť na obsah

Každá služba má svoju hodnotu

Pán Beblavý, v blogu z piatka 7. apríla 2017, svojím návodom ako využívať nadštandardné služby a pritom za ne neplatiť nijakým spôsobom neprispieva k zlepšovaniu kvality zdravotníctva na Slovensku. Dovoľte mi jedno prirovnanie. Ak si objednáte čerstvé pečivo v pekárni, budete ho mať každé ráno čerstvé a pripravené. Po čase však začnete očakávať, že by…

07.04.2017

Pán Beblavý, v blogu z piatka 7. apríla 2017, svojím návodom ako využívať nadštandardné služby a pritom za ne neplatiť nijakým spôsobom neprispieva k zlepšovaniu kvality zdravotníctva na Slovensku.

Dovoľte mi jedno prirovnanie. Ak si objednáte čerstvé pečivo v pekárni, budete ho mať každé ráno čerstvé a pripravené. Po čase však začnete očakávať, že by pekáreň mala priniesť čerstvé rožky až k vám domov, pričom si za službu navyše nechcete zaplatiť, lebo veď rožky ste už raz zaplatili. To predsa nemá žiadnu logiku.

Ako je to teda v ProCare?

ProCare dnes prevádzkuje na Slovensku dvanásť zdravotníckych zariadení. Niektoré z nich sú napojené na systém osobnej starostlivosti, no vo väčšine z nich fungujeme na princípe čakární pred ambulanciou. Tam môže pacient kedykoľvek prísť a bude vybavený počas ordinačných hodín.

V roku 2016 sme v našich zariadeniach zrealizovali takmer 2,5 milióna vyšetrení, pôsobíme na trhu už 10 rokov a máme tisíce klientov. Sme preto presvedčení, že takáto starostlivosť o pacientov má na trhu svoje miesto a aj z toho dôvodu nás vyhľadávajú. Nemáme problém úplne jasne a transparentne komunikovať našu poplatkovú politiku.

Je úplne legitímne, ak bude pacientom poskytovaná služba, o ktorú sami javia záujem a chcú si ju dobrovoľne hradiť. O službu osobnej starostlivosti je preto u nás v ProCare obrovský záujem.

O klientov, využívajúcich nadštandardnú starostlivosť sa každý deň stará viac ako 100 zamestnancov ProCare.

Tí servisujú služby ako:

• Manažment času pacienta
• Služba ProCare lekár 24, kde môže pacient konzultovať svoj zdravotný stav 24 hodín denne, 7 dní v týždni
• Call centrum, ktoré je pacientom k dispozícii 7 dní v týždni v čase od 7.00 – 20.00 a počas víkendu od 8.00 – 20.00 hod. na linke 0907 888 999
• Služby recepcie a klientska karta, ktorá umožní pacientom rýchlejšie vybavenie pri vstupe do všetkých zariadení ProCare, ktoré sú napojené na systém poskytovania osobnej starostlivosti
• Mobilná aplikácia a klientska zóna na www.procare.sk, vďaka ktorej má pacient vždy pod palcom termíny svojich vyšetrení, ich výsledky, recepty, ako aj ďalšie užitočné informácie
• SMS notifikácia pred každým vyšetrením

Za všetky výkony, ktoré sú hradené z verejného zdravotného poistenia pacient v poliklinikách v sieti ProCare neplatí.

Nesmieme teda miešať služby zdravotnej a osobnej starostlivosti. Spoločnosť ProCare je poskytovateľ osobnej starostlivosti, pričom nemá podpísané žiadne zmluvy so zdravotnými poisťovňami. Tie majú podpísané poskytovatelia zdravotnej starostlivosti, teda jednotlivé polikliniky a zariadenia našej siete.

Som rád, že v sieti ProCare môžeme poskytovať takú zdravotnú starostlivosť, aká by mala byť všade na Slovensku. Naším cieľom je neustále prinášať pacientom na Slovensku kvalitnejšie služby a inovácie.

Marek Duban,

generálny riaditeľ siete polikliník ProCare

Ďalšie príspevky, ktoré by vás mohli zaujímať

  • 18.03.2022 | Aktuality

    Dar nadácie Križovatka pre novorodenecké oddelenie v nemocnici Vranov nad Topľou

    Mimovládna nezisková organizácia Nadácia Križovatka podarovala novorodeneckému oddeleniu v nemocnici vo Vranov nad Topľou päť monitorov dychu Babysense. Tieto monitory sú registrované ako zdravotnícka pomôcka a prešli niekoľkoročnými klinickými testami. Strážia nielen zástavu dychu, ale aj neho nepravidelnosti. Na oddelení je možné si tieto monitory po prepustení domov zapožičať. Za štedrý dar Nadácii Križovatka veľmi…
  • 14.06.2019 | Aktuality

    Deň detí v michalovskej nemocnici máme celý mesiac

    Pekný sviatok ani tento rok našich najmenších pacientov neminul a aj vďaka príspevku firmy Luxurieshop sme pripravili milé prekvapenie. Rozhodli sme sa obdarovať detských pacientov nie len prvého júna, ale darčeky budú dostávať po celý mesiac.   Každý týždeň obdarujeme niekoľko detí a pripravili sme aj pár prekvapení pre novorodencov, respektíve ich mamičky. Veríme, že radosť…

Buďme spolu v kontakte

Zadajte Váš email a odoberajte naše novinky a tipy.
Posielame max. 1x za mesiac.

Súhlas(Required)