Prejsť na obsah

Vďaka novej recepcii získajú pacienti informačný servis ako v hoteli

Nemocnica Svet zdravia Galanta dnes predstavila nový koncept recepcie, ktorá má slúžiť pacientom a návštevníkom nemocnice ako miesto prvého kontaktu. Rozsahom poskytovaných informačných služieb pripomína hotelovú recepciu. Jej zamestnanci sú pripravení v pracovných dňoch (od 7.00 do 15.30 hod.) poskytovať informácie o prevádzke nemocnice, rozsahu zdravotnej starostlivosti jednotlivých oddelení a ambulancií, nadštandardných službách alebo o…

14.09.2016

Nemocnica Svet zdravia Galanta dnes predstavila nový koncept recepcie, ktorá má slúžiť pacientom a návštevníkom nemocnice ako miesto prvého kontaktu. Rozsahom poskytovaných informačných služieb pripomína hotelovú recepciu. Jej zamestnanci sú pripravení v pracovných dňoch (od 7.00 do 15.30 hod.) poskytovať informácie o prevádzke nemocnice, rozsahu zdravotnej starostlivosti jednotlivých oddelení a ambulancií, nadštandardných službách alebo o dopravnej zdravotnej službe. Takisto pomôžu pri orientácii v nemocnici či pri riešení krízových situácií. Na recepcii bude súčasne možné realizovať všetky platby za nadštandardné výkony a iné služby. Projekt novej recepcie si vyžiadal celkovú investíciu v hodnote takmer 15 tisíc eur.

_c_68A2689.jpg

„Do nemocnice často prichádzajú pacienti s obavami o svoje zdravie a život. Zriadenie recepcie vnímame ako ďalší ústretový krok k pacientovi, ktorému poskytneme asistenciu, nasmerujeme ho v neznámom prostredí a dáme mu pocit, že sa o neho niekto postará od vstupu do nemocničných dverí,“ zdôraznil Marián Haviernik, riaditeľ nemocnice Svet zdravia Galanta.

_c_68A2650.jpg

Nová recepcia bude poskytovať aj informácie o službách zdravotnej poisťovne Dôvera, ktorá celý projekt finančne podporila.

„Aj keď zdravotná starostlivosť v našich nemocniciach je na vysokej úrovni, dobrý dojem často kazí neútulné prostredie a zastarané vybavenie. Renovácia nemocničných priestorov je jedným z našich dlhodobých projektov. Verím, že nové recepcie prinesú do nemocnice nový štandard a pacienti ich ocenia,“ vysvetlil Martin Kultan, generálny riaditeľ zdravotnej poisťovne Dôvera.

_c_68A2695.jpg

Rozsah služieb poskytovaných novou recepciou:

  • Poskytnutie všeobecných informácií o nemocnici, oddeleniach a o ambulanciách;
  • Poskytovanie informácií o nadštandardných službách, cenách
  • Platby za výkony a za nadštandardné služby v zmysle cenníka;
  • Riešenie núdzových a krízových situácií v nemocnici (úraz, požiar, krádež, havária);
  • Informácie o dopravnej zdravotnej službe Svet zdravia;
  • Straty a nálezy;
  • Podateľňa;
  • Flexibilná pomoc pri riešení ostatných podnetov pacientov a návštevníkov;
  • V budúcnosti aj objednanie/preobjednanie pacienta na vyšetrenie/ošetrenie.

Telefonický kontakt: +421 31 78 33 892
E-mailový kontakt: recepcia.ga@pentahospitals.sk

Koncept nových recepcií hotelového štandardu doteraz zaviedol Svet zdravia v spolupráci so zdravotnou poisťovňou Dôvera v nemocniciach v Trebišove, Spišskej Novej Vsi a v Žiari nad Hronom. Okrem galantskej nemocnice sa nové recepcie vybudujú tento rok i v Humennom, Vranove nad Topľou a v Rožňave. Prvé mesiace ukázali, že pacienti túto službu veľmi privítali a že tento typ recepcie by mal byť prirodzenou súčasťou každej nemocnice.

_c_68A2754.jpg

Poisťovňa Dôvera súčasne aj tento rok podporila vybudovanie novej VIP izby. Tá sa nachádza oddelení úrazovej chirurgie a ortopédie a predstavuje najvyšší lôžkový štandard v sieti Svet zdravia (samostatné sociálne zariadenie, harmonický interiér a LCD TV). Poistenci ZP Dôvera majú 50% zľavu na denný poplatok v hodnote 20 eur.

_c_68A2723.jpg

Ďalšie príspevky, ktoré by vás mohli zaujímať

  • 17.06.2022 | Aktuality

    Vranovská nemocnica otvorila rozšírené oddelenie anestéziológie a multiodborovej intenzívnej starostlivosti

    Kompletne vybavených päť izolačných miestností so vstupným filtrom, najmodernejšie prístroje na umelú pľúcnu ventiláciu či plávajúce lôžka so starostlivosťou o kritických pacientov na jednom mieste. Nemocnica Svet zdravia Vranov nad Topľou otvorila rozšírené oddelenie anestéziológie a multiodborovej intenzívnej starostlivosti. Nové zázemie je vybavené modernou medicínskou technikou a priestormi, ktoré sú bezpečnejšie pre pacientov, aj personál.…
  • 29.07.2021 | Aktuality

    Nemocnica v Dunajskej Strede schladila zamestnancov nanukmi

    Vedenie nemocnice v Dunajskej Strede sa z dôvodu extrémnych horúčav rozhodlo rozdať zamestnancom nanuky.   Keďže nemocnica nie je klimatizovaná a horúčavy sa v pracovnom nasadení ťažšie zvládajú, tak je treba vymyslieť, ako schladiť zamestnancov. A čo je lepšie ako studený a sladký nanuk? Nemocnica takýmto spôsobom priniesla v strede týždňa radosť zamestnancom a ľahšie…

Buďme spolu v kontakte

Zadajte Váš email a odoberajte naše novinky a tipy.
Posielame max. 1x za mesiac.

Súhlas(Potrebné)
Toto pole slúži na overenie a malo by zostať nezmenené.