Prejsť na obsah

Vďaka novej recepcii získajú pacienti v Humennom informačný servis ako v hoteli

Nemocnica Svet zdravia Humenné dnes predstavila nový koncept recepcie, ktorá má slúžiť pacientom a návštevníkom nemocnice ako miesto prvého kontaktu. Rozsahom poskytovaných informačných služieb pripomína hotelovú recepciu. Jej zamestnanci sú pripravení v pracovných dňoch (od 7.00 do 15.30 hod.) poskytovať informácie o prevádzke nemocnice, rozsahu zdravotnej starostlivosti jednotlivých oddelení a ambulancií, nadštandardných službách alebo o…

27.09.2016

Nemocnica Svet zdravia Humenné dnes predstavila nový koncept recepcie, ktorá má slúžiť pacientom a návštevníkom nemocnice ako miesto prvého kontaktu. Rozsahom poskytovaných informačných služieb pripomína hotelovú recepciu. Jej zamestnanci sú pripravení v pracovných dňoch (od 7.00 do 15.30 hod.) poskytovať informácie o prevádzke nemocnice, rozsahu zdravotnej starostlivosti jednotlivých oddelení a ambulancií, nadštandardných službách alebo o dopravnej zdravotnej službe. Takisto pomôžu pri orientácii v nemocnici či pri riešení krízových situácií. Na recepcii bude súčasne možné realizovať všetky platby za nadštandardné výkony a iné služby. Projekt novej recepcie si vyžiadal celkovú investíciu v hodnote takmer 15 tisíc eur.

„Do nemocnice často prichádzajú pacienti s obavami o svoje zdravie a život. Zriadenie recepcie vnímame ako ďalší ústretový krok k pacientovi, ktorému poskytneme asistenciu, nasmerujeme ho v neznámom prostredí a dáme mu pocit, že sa o neho niekto postará od vstupu do nemocničných dverí,“ zdôraznil Marián Béreš , riaditeľ nemocnice Svet zdravia Humenné.

Nová recepcia sa nachádza vo vestibule nedávno zrekonštruovaného internistického pavilónu (pôvodný pavilón LDCH), v ktorom je najvyšší počet nemocničných lôžok a rovnako aj pacientov. V rámci svojich služieb bude poskytovať aj informácie o službách zdravotnej poisťovne Dôvera, ktorá celý projekt finančne podporila.

2016-09-27-SZ-HE-Nova recepcia (6 of 7).jpg

„Aj keď zdravotná starostlivosť v našich nemocniciach je na vysokej úrovni, dobrý dojem často kazí neútulné prostredie a zastarané vybavenie. Renovácia nemocničných priestorov je jedným z našich dlhodobých projektov. Verím, že nové recepcie prinesú do nemocnice nový štandard a pacienti ich ocenia,“ vysvetlil Martin Kultan , generálny riaditeľ zdravotnej poisťovne Dôvera.

Rozsah služieb poskytovaných novou recepciou:

  • Poskytnutie všeobecných informácií o nemocnici, oddeleniach a o ambulanciách;
  • Poskytovanie informácií o nadštandardných službách, cenách, liečebnom režime, strave a o diétach;
  • Platby za výkony a za nadštandardné služby;
  • Prvotná evidencia sťažností a podnetov;
  • Manažovanie prednostného riešenia akútnych stavov (neodkladná starostlivosť);
  • Riešenie núdzových a krízových situácií v nemocnici (úraz, požiar, krádež, havária);
  • Informácie o dopravnej zdravotnej službe Svet zdravia;
  • Prezentácia a ponuka zdravotného poistenia v zdravotnej poisťovni Dôvera;
  • Straty a nálezy;
  • Flexibilná pomoc pri riešení ostatných podnetov pacientov a návštevníkov;
  • V budúcnosti aj objednanie/preobjednanie pacienta na vyšetrenie/ošetrenie.

Telefonický kontakt: +421 57 38 12 888
E-mailový kontakt: recepcia.he@pentahospitals.sk

2016-09-27-SZ-HE-Nova recepcia (2 of 7).jpg

Koncept nových recepcií hotelového štandardu doteraz zaviedol Svet zdravia v spolupráci so zdravotnou poisťovňou Dôvera v nemocniciach v Trebišove, Spišskej Novej Vsi a v Žiari nad Hronom. Okrem humenskej nemocnice sa nové recepcie vybudovali tento rok i v Galante, Vranove nad Topľou a v Rožňave. Prvé mesiace ukázali, že pacienti túto službu veľmi privítali a že tento typ recepcie by mal byť prirodzenou súčasťou každej nemocnice.

Ďalšie príspevky, ktoré by vás mohli zaujímať

  • 04.05.2020 | Aktuality

    Radí psychologička: 10 tipov, ako lepšie zvládať epidémiu koronavírusu

    Aktuálne prežívame jedno z najzáťažovejších a najkrízovejších období za posledné desaťročia. Obdobie, kedy pociťujeme ohrozenie a stratu našich zdanlivých istôt. Obdobie, kedy si uvedomujeme, že čas, ktorý trávime so svojim blízkymi a činnosti, ktoré dennodenne vykonávame, vôbec nie sú také samozrejmé, ako sa nám doteraz zdalo.   Lomcujú s nami rôzne emócie, cítime stres, strach,…
  • 09.03.2021 | Aktuality

    Poďakovanie od kvetinárstva pre rimavskosobotskú nemocnicu

    Zamestnankyne nemocnice v Rimavskej Sobote dostali od kvetinárstva, ktoré sa nachádza neďaleko nemocnice.   Kvety sme dostali spolu s poďakovaním za obetavú prácu s milým poďakovaním Zo srdiečka Vám ďakujeme za Vašu obetavú prácu! Do ďalších dní veľa, veľa zdravíčka. Kvetinárstvo – Kvety Gerty Majiteľka: Gertrúda Mišuráková
  • 02.05.2022 | Aktuality

    Ľuboš Lopatka je od dnešného dňa generálnym riaditeľom Nemocnice Bory

    Nemocnica Bory má od začiatku mája nového generálneho riaditeľa. Stal sa ním Ľuboš Lopatka, ktorý sa do nemocničnej skupiny Penta Hospitals vrátil po piatich rokoch s cieľom úspešného uvedenia najväčšej súkromnej investície v dejinách slovenského zdravotníctva do praxe. Nová koncová nemocnica siete ProCare a Svet zdravia plánuje spustiť svoju prevádzku už v marci budúceho roka.…

Buďme spolu v kontakte

Zadajte Váš email a odoberajte naše novinky a tipy.
Posielame max. 1x za mesiac.

Súhlas(Required)